Bezpieczeństwo osobiste
Informujemy, że od dnia 15.08.2024 r. PGNiG nie prowadzi sprzedaży usługi Bezpieczeństwo Osobiste. Jeżeli już posiadasz usługę, możesz nadal z niej korzystać do końca okresu obowiązywania umowy.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Ubezpieczycielem jest Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Marcina Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa. PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa, jest agentem ubezpieczeniowym. Zakres ubezpieczenia, wysokość sum ubezpieczenia i limitów świadczeń oraz wysokość składki uzależnione są od wybranego wariantu. Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu, w tym o włączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Bezpieczeństwo osobiste (OWU) dostępnych na stronie pgnig.pl, polskigaztuw.pl oraz w Biurach Obsługi Klienta.
Pytania i odpowiedzi
- o krokach, które należy podjąć w przypadku utraty dokumentów
- o dokumentach, które należy zastrzec i niebezpieczeństw, jakie wiążą się z ich utratą (wykorzystanie przez osoby niepowołane)
- o podmiotach, którym należy zgłosić fakt utraty dokumentów
- o sposobach uzyskania dostępu do własnej historii kredytowej w BIK
- o krokach jakie należy podjąć w celu uzyskania nowych dokumentów na czas wyjazdów zagranicznych
- o opłatach związanych z uzyskaniem nowych dokumentów